Xa está colgado no taboleiro de anuncios do centro escolar a convocatoria de votación para solicitar o cambio de xornada.
Aquí tendes o documento por se o queredes consultar.
A xornada de votación terá lugar o día 16 de febreiro en horario de 9:30 a 17:30.
O voto será directo e secreto, e poderá votar un membro por familia: pai ou nai ou titor/a legal de cada familia.
O censo está exposto no taboleiro de anuncios do centro e o luns día 7 de febreiro abrirase o prazo de cinco días para interpor reclamacións ao mesmo.
Na vindeira semana procederase o sorteo dos membros da mesa, que estará constituída pola dirección (presidenta) e dous representantes das familias (nais, pais ou titores/as legais). Como resultado do sorteo escolleranse dous titulares e dous suplentes e exercerá de secretario o representante de menor idade.
É moi importante a participación da comunidade educativa e agradecemos de
antemán a vosa implicación na vida do centro escolar.
Ningún comentario:
Publicar un comentario